Translate

četvrtak, 15. rujna 2011.

ČRNA I SMEĐA

Pin It

Je, pa ljudi moji kapa je ovo??? Osvrnuh se na svoje postove zadnje i skoro sam na vrit opala kad sam shvatila da odavno nisam strokala! Je, i grdno sam se zabrinula i splašila, da ruka viš nebu znala kak narisati rojže i ostale stvari. Brzo pohitah i uzeh drvenu kutiju, črnu boju, ziherašku, kak bi se uvjerila da vse još stoji tu, v malome prstu i da rojže još uvijek cvijetaju... 




Pak još uzeh malo smeđe i ostrokam dvije drvene narukvice radi ravnoteže! 

28 komentari:

Sandra Z kaže...

Bez brige, ružice i dalje cvjetaju:)) Koja telepatija. Jučer sam baš o tebi razmišljala, kakve odlične stvari od naplavina, oblutaka i inog radiš u zadnje vrijeme. E da, i od žarulja. I onda sam pomislila - a gdje je OS? Možda je Arty skroz otišla na drugu stranu.
Ali, evo nje! I fenomenalno ti ide, i dalje.
Pusa:))

Pat kaže...

Ahhh, finally you've posted your one-stroke painting again. And, it is as lovely as it always is. Amazing!

Good idea with the wooden bangles. So arty and pretty :)

And, from your previous post, that Bourne Identity suitcase: WOW!

eda kaže...

Ajmeeeee... koje li lipoteee!!!!
Ma da znaš da sam se i ja zabrinula za tebe, mislila sam da su te naplavine totalno naplavile i kamenčići kamenovali pa da si zaboravila na svoju veliku ljubav:))
Narukvice su izvrsne, ali kutija... ma fenomenalna!!

Јасна kaže...

Sivo-bele ruze na tamnoj podlozi... Odlicna kombinacija! Svaka ti cast, boje su tako dobro uskladjene, a motiv uklopljen bas po meri!

Nike kaže...

Da, da, sve je još ne samo u malom nego i u ostalim prstima. Ne znam je li mi bolja kutijica ili njena ravnoteža...

broches-tas kaže...

ohhhh!!!!! Realmente bonito y elegante
¡¡¡¡¡Me encanta!!!!!!!
Un beso enorme!!!!

Tatjana kaže...

@Sandra Z.-vještico jedna,i na daljinu me čitaš!
@Pat-and I say it was time!
@Eda-umalo,umalo...treba me u posljednje vrijeme podsjetiti!
@Jasna-hvala :)
@Nika-hi,hi,hi...kutijica ili ravnoteža?Dobra si.
@Broches-tas-muchas gracias !

Suzana kaže...

S kojom lakoćom si nas vratila svojim velikim OS radovima. Divno i zadivljujuće ma u kojoj boji bilo.

Tincha kaže...

Ma tebi je to "piece of cake", a rezultat je fenomenalan. Jako lijepo!

Noblesse kaže...

These are so preety..

Sanja kaže...

...i ja sam se malko zabrinula za tebe, ali kak vidim nisi zaboravila strokati i gle čuda rojže cveteju :))) klap-klap
...a narukvice su fenomenalne
bokić

Anonimno kaže...

Kaj si ti počela i spikati po kajkavski?
Ki će se s tobom?:)
Da, slažem se fakat dugo nisi strokala, tebi to prekrasno ide, a ja naprosto obožavam tvoje ružice!
Boca sa runolistekima je konačno dobila svoje počasno mjesto u mojoj vikendici, čak su me i susjedi prilikom točenja domaće šljivovice pitali a tko je to tak lepe narisal?
A ja kažem, to vam je naša Arti iz Istre:)
Eto sad imaš fanove i u Gorskom kotaru:))

Tatjana kaže...

@Suzana-nisi mogla bolje reći,hvala ti!
@Tincha-ha?Misliš?Možda ponekad,tnx :))
@Noblesse-thank you very much!
@Sanja-naklon,naklon,i bokić tebi!
@Zondra-ha???Nemrem belivit,bum pukla!Je tak?Tak je,nego kak!Živila nam!

nena kaže...

Nikada ne smiješ napustiti strokanje uz ovakve divne rezultate bila bi to prava šteta...

Deni kaže...

Simplesmente apaixonante!!!És uma artista,abraçosss Tatjana.

Nena3110 kaže...

Radovi su savršeni, volela bih da nosim ovakvu narukvicu i da je čuvam u ovoj kutiji.
Očaravajuće!

Prirodna kaže...

smeđa - daaaaaaaaaaaaaa, ali crna, hmmm---- samo na odjeći (zbog iluzije vitkosti)....mislim, ti si to majstorski izvela, ali ja nekako izbjegavam tu crnu, neznam.....smeđa je ful elegantna, divne narukvice

Marina kaže...

Nema brige, neće ruka zaboraviti :)

MartaV kaže...

ovi cvjetovi me ubijaju u pojam....ali ne, neću se upustiti u još jednu tehniku :))) jedva izlazim na kraj sa svim ostalima koje upotrebljavam...
ne znam što mi je ljepše - kutija ili narukvice!!!

Tatjana kaže...

@Nena-ok,razumijela :)
@Deni-gracias!
@Nena3110-i jedno i drugo,ma tako i treba :))
@Medena-zato i jesu crna i smeđa,pa kako tko voli :)
@Marina-nadam se,hvala ti!
@Kakav Nered-sad razumiješ kako je meni...hvala ti!

Angie kaže...

Ma joj... i ja sam se zabrinula da si ošla u vještice... ali dobro je, sve je pod kontrolom.... i zaboravila sam koliko je dobar taj tvoj OS i taman pomislila kak su ljepi moji OS radovi... grrrrrrrrrr.....

Mare kaže...

pa baš sam se pitla zna li ova žena još strokati?!))....kad gle!!!!....
možda sam subjektivna tj.neobjektivna ali bijele ruže na crnom su mi iz nekog razloga najljepša OS kombinacija:))).....
iako!!!!!......ma ni ove narukvice ti nisu loše!!...

Nely kaže...

Fenomenalno je sve,narukvice su mi posebne...divotica:)

Nasmijano nebo kaže...

uh, dobro je! opet si ona stara. povratila si se.

Good Ghost kaže...

no je.... ja uopće nisam mislila da bi ti prestala, ja znam da ti sve znaš i da to sve dobro znaš.
Prekrasno!

Ankica Vucetić Cepulo kaže...

Predivne su tvoje ružice, i kutija i narukvice!
Ma krasano!!

Kristina Uvodić kaže...

Smeđe su mljac, baš drvenaste! A neka nama i naših crnih, njih nikad dosta ;)

Unknown kaže...

Možda si ti sumnjala u sebe, ali ja nisam ni za sekund! Ako se i čekao jedan ovakav post, mogu ti sigurno reći da je vredelo! :)

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...