Translate

petak, 16. rujna 2011.

DRESS ME SARAH!

Pin It

Ujutro, pospano ispijajući kavu i pregledavajući e-novosti, za oko mi zapne ova haljina. Gledam ju, i pitam se što je tu tako znalački-estetski-ukusno,  jer u naslovu piše haljina kakvu samo ikona stila može odabrati, kad sam stretch majicu iste takve žute boje, prošaranu  s još više takvih rozih ruža u kombinaciji s crnim hlačama nosila još prije 20-ak godina...


Pregledavam ju izbliza, izdaleka, uvećanu, smanjenu i sa sjetom se sjećajući studentskih dana...kad mi sine. Sve što mi treba je jedna drvena kutija i akrilne boje.







28 komentari:

Prirodna kaže...

tvoja škrinica je puno ljepša od originala (haljine) :) :)

Marija kaže...

Ajme meni što volim interpretacije... Famozno spojen doživljaj fotke, nostalgično sjećanje, onestrokanje s uzorka materijala... Zamisli samo da ti netko da žuto-crnu haljinicu, a ti joj podariš ove iste ružice u haljinastoj veličini... Pazi da ti neka Sarahaharica ne bi to naručila, a ti joj isporučila XD I posebne pohvale što si ponovila gradivo, bome ruka na kistu nije zahrđala ;)

Nena3110 kaže...

Ova kutija razveseljava dušu. sva je vesela i majstorski oslikana!

MartaV kaže...

fenomenalna i stvarno sa stilom!!! Sjedni,5 - iz poznavanja mode ;D

Nasmijano nebo kaže...

Isusek!!! Pa kaj je ovo?
Taman kad si mislim da si napravila sve sto mozes napravii i pokazala nam sve sto znas, evo nje opet s jos ludim i jos boljim radovima.
E, al ova kutija mi se stvarno svida. Jako. Jako jako!!!

Luzdelunna kaže...

siempre me dejas con la boca abierta con tus trabajos!!!!!!!!
besos

Sandra Z kaže...

Majko moja mila ! Ovo je fenomenalno. Remek djelo bez premca! Ne mogu prestati pogledavati i ogledavati, stvarno. E kad bi sarahica znala što li ti to imaš? nikad se ne zna, možda ti jedan dan ona pokuca na rame: ekskjuz mi...

Jasminka kaže...

Kutijica kakvu samo ikona blogerskih voda može napraviti. Pozdrav

Kristina Uvodić kaže...

Ponavljam se, ali stvarno volim način na koji ti mozak radi...

Tina kaže...

wow,koju haljinu ima sarah! eh ovaj put nisam wow na kutijicu,sorry! zasto? zbog crne i sive boje koje meni nikako nisu "sjele"

Romana kaže...

Da, da, vidjela sam haljinu od Sarah J. P. i oduševila se, jer je meni haljina totalno mrak. No znaš što je bolje, 20 puta bolje? Tvoja savršeno idealno obojana i uređena kutijica! Umjetnica si kakvu treba tražiti!

Lenka kaže...

Koja si ti čarobnica, za tebe nema prepreka!Prava si veštica, ali sa dugim akcentom na slovo e :)))

Pipi kaže...

bolja kutija od haljine po mom ukusu. Ja bih kutija imala rado, haljinu ne. Stvar ukusa.... Pozzz

Deni kaže...

Que fenomenallll!!!!Tenha um ótimo fim de semana,abraçosss Tatjana.

Anonimno kaže...

Kutijica je mrak, da Sarah zna za nju sigurno bi bila oduševljena !

Anonimno kaže...

bez protesta..:)))

Anonimno kaže...

bez protesta!:))

Marta kaže...

Una caja preciosa, me gusta más que el vestido.
Besos desde España

arba kaže...

Divna!

Lilly... kaže...

Ok, danas sam S.J. Parker! Može? Vrati mi moje, kopirantice jedna!!! :)) Eeee, ovo je ludooooo... Otkud više ideje ženo? Otkudddddd? I kaaaaaaaak? Ljubim!

Pat kaže...

STUNNING! :)

Goge kaže...

Predobro. Tvoj one stroke me ocarava.

Sanja kaže...

Cure prije mene su već sve rekle i ja se potpuno slažem s njima, jer kutija je m r a k!!!
Bravo Tatjana!

MedaM kaže...

Ma samo se pitam kad ti sve ovo stigneš uraditi! Zaista si prava čarobnica umjetnica.Iskreno ti se divim.

Bubamara šarena kaže...

Wow, odlično si preoblikovala uzorak s haljine na kutiju! Nisam prije kužila da mi se sviđa kombinacija žute i sive.

Lastavitza kaže...

Ja mislim da ti smo fotošopiraš to na jednu te istu kutiju :DDDD

Unknown kaže...

Reakcija je bila jedan duboki udisaj uz haaaaaaaaaa! zvuk uzbuđenja i divljenja! Haljina je super, al spram tvoje kutije je nula! Ne znam dal sam lepšu videla, al stvarno!!!

ps. hvala na poseti. kao što vidiš, ja kaskam sa komentarisanjem - stalno se trudim da broj nepročitanih postova svedem ispod 300 al ste svi vredni i nemam šanse! ;)

Fikreta kaže...

Savršeno!

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...