Translate

srijeda, 28. rujna 2011.

HALLOWEEN RECYCLING

Pin It
Da li se to samo u našoj kući dešava, ili ih ima još, da kad god muški dio pođe u dućan donese razne proizvode, najblaže rečeno čudne? Ali djeca kao djeca, padaju kao zrele kruške na takav dizajn.


A mame kao mame, vide svašta i igraju se dok ne pukne zora!

Znate li kako izgleda češer cedra? Ovako, cvijetoliko jako! A vidite li ovaj ostatak, lijevo? I na što Vas podsjeća?

 

Na vješticu sa razredbenim klobukom koji raspoređuje mlade čarobnjake...Griffindor...puf!



 

BOO!

Linking up to :

28 komentari:

eda kaže...

Majko mila, koja mašta!! Ti vjerojatno i u mjesečnim računima za struju vidiš neku inspiraciju:))
A što reći nego - odlično!!

Lenka kaže...

Tvojoj mašti nema kraja :)), ovo je savršeno veselo.

Suzana kaže...

Predivno, a zašto ja nemam takvu maštu i zašto ja ne vidim vještičji klobuk??????Buuuuuuuuu! Baš mi fali inspiracije........

Pipi kaže...

Jeeee, ovaj sokic je pio moj sin davnih godina. Ovde gde sad zivim nisam ih videla, ali su mi jako, jako dragi. Ovo je divno ispalo, ma ti si carica ideja cak i kad ne krades tudje misli. Hhahahaahha, znas sta cutim, ne mislim sad, vec samo radim. Cik pogodi... hahaahhhaaaa
Cutimmmmm, ne mislimmmm...hahahaahahhah
A vesticaaaaaaa. vauuuuuuu. To mozes samo ti... bravo malena, bravooooo

Sanja kaže...

Draga moja, ti imaš neko treće oko kojim vidiš ono što ja ne vidim i da nisi rekla ne bi mi nikada palo na pamet da u ostatku češera vidiš baš vješticu :))) OMG!!! Luda si skroz a tvoje ideje su uvijek inovativne...ti si čovjek koji nam treba, imaš viziju...ja bi tebe u Sabor, tko je za? Jaaaaa!!!!

Anonimno kaže...

ludilo. .predobro su ispale flaše. .da mi je samo malo tvoje mašte. .:)

Tatjana kaže...

Hi,hi,hi...sviđaju mi se komentari...hvala Vam.

@Eda-znaš,nije ti loša ideja.
@Sanja-sabor?Ček,tek sam se imenovala za predstavnika prvog razreda u roditeljskom vijeću,ali politička se karijera da naslutiti :)) Sabor!Sabor!

Marina kaže...

Hehehe, odlično je.. Stvarno sam dosadna, ali da mi je malo tvoje kreativnosti :)

Marina kaže...

divno, divno... inspirativno i simpatično... spremam u tekicu sa idejama za halloween :)

Mare kaže...

da deset dana gledam u onu grančicu ne bih vidjela vješticu!!!.....koju ti imaš maštu!!!!!...
zato nemoj u sabor:(.....ne troši maštu ni na kukurikanje ni na kukulelalanje!!...drži se ti metle:))))....

Sara kaže...

Jako maštovito :D
sviđa mi se :D

Pagnin Pamela kaže...

che meraviglie, sei un'ispirazione continua, ma come fai?

Unknown kaže...

Jao, pa ovo je nevjerovatno! Gdje držiš sve ove stvarčice koje napraviš? :)
Da li ih rasporediš ko kući, pokloniš ili skloniš na jedno mjesto?
Puno poljubaca :*

Romana kaže...

Slažem se s Edom i Sanjom. Svaki put sam iznova oduševljena!

P. kaže...

predobra ideja :D

Biljana kaže...

Kod tebe draga, nikad dosadno, kreacija za Halloween je super:-))

Phoenix kaže...

hahaha...super ideja sa flašama...
A ovaj ostatak češera me podsjetio na glavu neke ptice...
odoh sada da pregledam i ostale tvoje postove, vidim da si ovo ljeto bila jako vrijedna i kreativna...
Lijep pozdrav

Phoenix kaže...

Šta mi bi s komentarom...?
Probaću ponovo...
Ideja sa flašama super...baš sam se lijepo nasmijala.
Ovaj ostatak češera me podsjetio na neku pticu...
lijep pozdrav

Ika Verunica kaže...

Ja sam, ono, oduševljena....
Radiš prava mala čudesa...

Sandra Z kaže...

evo me, evo me, nisam zaboravila doći. Vidjela sam ja odmah ovaj simpatičan Aaaaaaaaaaaaaa i Oooooooooo dvojac sa strašnom vješticom u društvu ali sam negdje izgleda zapela.
Buuuuuuuuuuu, opet si napravila nešto ludo dobro ... sviđa mi se jako :))

Good Ghost kaže...

ma, jel' ja to već sanjam. Svaki dan sam tu i vidjela sam ovaj post barem tri puta i bila sigurna da sam ostavila komentar, a kad ono sad ga nema...he he
Ma sad sam sigurna da se neke vještice igraju sa mnom.
Ovo ti je i više nego odlično

Good Ghost kaže...

... ili duhovi maybe

Tina kaže...

Krasna ideja!!! Bravo.

Nasmijano nebo kaže...

buuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhuhuhu...
nikada neću biti kao ti, nikada!!!
ja se toga nikad ne bih sjetila...
vještice!

Tadeja kaže...

LOL, fenomenalno!!!! :)

Nely kaže...

Aaaaa fantastično..ideja je super:)

Marinica kaže...

Super ideja :) Vasoj masti nema kraja :)

Unknown kaže...

Koncentracija kreativnosti u tvojim radovima i postovima je neopisiva - mislim da ću morati da napravim pauzu u čitanju jer sadm se overdozirala! ;-)

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...