Translate

utorak, 27. rujna 2011.

VJETRENJAČA (naplavine 102. put)

Pin It

Koje li ironije! U trentno vlastitoj borbi s vjetrenjačama, potrefi mi se i jedna naplavina, tj. polovica čunja koji je sastavni dio opreme za sprečavanje prodora vode, a mora ga imati ( više njih ) svaki brod po registru ( rekao mr.P. ). Bilo je samo pitanje trenutka kada će metamorfoza započeti. 




Najčešće pozadinu naplavine ostavim onakvom kakva je, tj. ne farbam ju, tako da se svatko može uvjeriti da se doista radi o naplavini. Krila vjetrenjače napravila sam od štapića sladoleda, mislim da su sve redom bili Bakugani. Možda bi bolji bili i oni od Kinga, elipsoidniji, ali nikako  ih nisam uspijela sakupiti četiri komada.
Zatim su na red došla jedna vrata, par prozora, malo laka i voila`, gotovo!

A slika može i sama stajati :)


33 komentari:

eda kaže...

E da je meni barem mrvicu tvoje mašte... barem u borbi sa vjetrenjačama, da mi bude lakše..
I baš sam se pitala što li sada smišljaš, hehe... vidim neki novi odabir boja, više u skladu s jeseni... izgleda prelijepo:))

Nike kaže...

Jako mi se sviđa, posebno zbog nesvakidašnjeg izbora boja...

Јасна kaže...

U mojoj omiljenoj seriji 'Otvorena vrata' Konstantin de Sisti izgovara recenicu koja mi sada pade na pamet: "Dal' si delo, il' si tvorac?". :) Neverovatno je kakve stvari prepoznas u parcetu drveta! Sto duze gledam ovu vetrenjacu, cini mi se kao da je ovaj komad drveta stvoren samo za nju i ni za sta drugo! Bravo!

Sandra Z kaže...

Misliš kao Don Quichotte? U tom slučaju od svega srca želim da ovaj put vjetrenjače pokleknu pred tobom :))
Ja sam "pala" pred tvojim novim majstorstvom i mogu samo reči AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

Mare kaže...

očito su naplavine tvoja sudbina:)))).....i bolje ti je da se ne boriš protiv toga:)))....
zeleno,što volim zeleno!!!.....jako lajkam cijeku instalaciju:))))

Nasmijano nebo kaže...

nisam shvatila ovo s čunjevima i prodorom vode ali nije ni bitno. jel tako? vjetrenjača je... ne znam... nekako... posebna, drugačija... možda moja? Ha?

Tatjana kaže...

Puno Vam hvala!Svima!Vaši su mi komentari dodatna podrška i pušu i snažno guraju naprijed...

Lenka kaže...

Iskreno divljenje tvojoj mašti i veštini :)))!!!

Sanja kaže...

Kroz svoje mnogobrojne postove dokazala si se i pokazala kao najmaštovitija osoba koja u svemu što je okružuje vidi "ono nešto" što drugi ne vide, a onda to napravi na najoriginalniji način! Po 102. put, bravo Tatjana!

Andreja kaže...

Zelo lepa vetrnica. Všeč mi je barvna kombinacija.

Unknown kaže...

Zaista genijalno. Tvoja je inspiracija nepresušna i uvijek iznova uveseljava!

Rosy kaže...

TATJINA... que bien te ha quedado , me encanta... ¡¡¡ un saludo desde Canarias.....

Good Ghost kaže...

Jako dobro. Sviđa mi se odabir boja

Anonimno kaže...

Predivna je! Čuda s naplavinama su mi definitivno tvoji najdraži radovi

Romana kaže...

Ponovo sam oduševljena, svaki put sam oduševljena! Ti si majstorica!!

Tatjana kaže...

... i još me uvijek nose kao padobrančić od maslačka...Ja s Vama zaista letim i hvala Vam na tome!

Olija kaže...

Vjetrenjačaaaa!!! Pa što ti sve ne budeš napravila od naplavina!? Svaka čast na ideji.

Pozdrav!

Keks kaže...

Ma da je i 1002. put,svaka je savršena na svoj način!

Nena3110 kaže...

Zaista sam oduševljena, izgleda fenomenalno!

by pure kaže...

odlične ideje, savršeno realizirane

Pipi kaže...

EEE maco ovo je vec previseeeeeee. Ti mi misaono krades ideje. HAHAHAHHAAA.... Znas sta? Kupio mi muz pre neki dan sladoled na drvce. Jeli mi sladoled i javicem njemu, ne bacaj stapic, sta mislis zasto sam ga sacuvala... pa za vetrenjacu. Necu vise da se igram s tobom znasssssss. sad sam ispricala muzu sta si napravila i kako sam ja to njemu rekla da cu da napravim. Isto tako kada sam skupljala kamencice za kucice, on mi je svedok, ja pricala njemu sta ce mi, onda pronadjem na tvom blogu. HAHHAHAHHA
HAHAHAHHAHAHHHAAAAAAAAAAAA
Ali neka si ovo napravila, divno je zaista.
Pitam se da li da jos nesto smislim u medjuvremenu , a ti da odradis? Imam li ja to veliki misaoni uticaj na tvoje stvaralastvo? Pocinje da me brine ovo prenosenje misli, hmmmmmm
Ljubim te samo ti nastavi.. divnoooooo, A bojeeeee, vauuuuuu. barvoooooo.

VolimBoje kaže...

mašta može svašta!!!

Marta kaže...

Te ha quedado precioso, me encanta.
Besos desde España

Anonimno kaže...

ludilo. .svaki put se iznenadim kad dođem na tvoj blog. .žena ideja,to si ti. .

Pat kaže...

That colour combination is divine. You are truly blessed.

Tadeja kaže...

Da te nisam ovako virtualno upoznala i vidjela tvoje kreacije, a posebno sve što radiš od naplavina, ostala bih u životu jako uskraćena. Jer stvarno si čudo i talenat, nepresušna riznica ljepote i ideja!

Nely kaže...

Divim se,divim i divim,svakim novim postom zaista uspiješ nadmašiti samu sebe..ovo je toliko originalno i divno:)

Tina kaže...

Super, da si izbrala zeleno! Čudovita je.

Tatjana kaže...

Hvala Vam!

hyvana kaže...

Obrigada querida pelo comentário, tudo de bom, e Jesus te abençoe sempre. Beijo.

Deni kaže...

Essa ideia é um espetáculo!!!Pensei que era uma telha.Abraçosss Tatjana.

Unknown kaže...

Teško mi je bilo da poverujem da je naplavina u pitanju! I samo još da dodam dati je fenomenalan izbor boje! U ovoj kombinaciji zelena ide savršeno!

Tina kaže...

draga moja,svaka ti čast!

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...