Translate

srijeda, 6. veljače 2013.

SRETNA KAO PTIČICA NA GRANI

Pin It

Sretna kao ptičica na grani što skakuće cijeli dan, mama, tata, prijatelji dragi, vrijeme je za igru sad...Lalalala-la-la-la.... ♫♪♫♫♪♫♫♪♫

Pjesmica iz (pre)kratkog crtanog filma koji se prikazivao kada je Juraj bio mali, toliko slatka i fora, da ju pjevamo i dan danas. Da vam dokažem, tražila sam i pretraživala, ali nažalost nisam ju uspijela pronaći. Niti jedan jedini video isječak. Morat ćete mi vjerovati na riječ...pardon, notu.




13 komentari:

nail crazy kaže...

ej, ove tvoje ptićice zovu proljeće... čini mi se da ga već čujem iza ugla :D

Nataša kaže...

Stvarno su slatke,a ti si neverovatna!

Marinica kaže...

Vjerujem ti :) Pogotovo jer se vidi da ti je nešto tako posebno i veselo bilo lijepa inspiracija za još jedan divan rad :))

Jelena MS kaže...

<3

ivana kaže...

preslatke ptičice!

ana@carpe_diem kaže...

slažem se sa iskricom - ti si stvarno nevjerovatna!

Sandra Z kaže...

Ooooo ... malo-pomalo ... približavamo se šarenom proljeću :-)
Preslatke su ove raspjevane ptičice.
Smok

Romana kaže...

Preslatke ptičice! :)

Anonimno kaže...

a slatke li su tićice <3

Andreja kaže...

O mavrica in ptice - to kar najbolj obožujem. Tole bi pa tako pasalo v mojo delavnico.. čudovito!!

Tina kaže...

preslatke al su mi vise za pjesmu over the rainbow

Unknown kaže...

Ni ja se ne mogu sjetiti pjesme vec godinama,to jest crtica

Unknown kaže...

Trazim crtic godinama,znam tekst pjesme. Nesto i" voce volim ja " uz sve to u pjesmi. Mozak mi kopka kada krenem razmisljati o tome crticu

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...