Translate

nedjelja, 25. kolovoza 2013.

SNOOPY ZAUVIJEK

Pin It

Snoopy je idol moga djetinjstva. Kad god se vratim u predtinejdž(đ?)erske dane, sjetim se koliko sam bila zaluđena njime. Sve je moralo biti na njega, a u ono vrijeme to je zaista bilo teško. Kod nas se nije moglo kupiti baš ništa...zero...nada. Sva sreća da nam je Italija bila blizu (a bogami je još uvijek ) pa sam koliko-toliko uspijevala utažiti svoju opsesiju.
Posljednje čega se sjećam što sam imala na tog simpatičnog psića je maja dugih rukava koja  je postala pidžama.
Snoopy na krovu - meni najdraža njegova poza!
 

9 komentari:

nikiad.blogspot.gr kaže...

My dear Tatjana, I admire your creations !!!!!
You have such fantastic ideas !!!!
I love your Snoopy !!!!!!
Greetings from Greece !!!!!!!

Biljana kaže...

Original!!!!

Anonimno kaže...

Ovo što si napravila to je tako slatko, simpatičan dječiji čiviluk. Pozdrav.

Marinica kaže...

Joooooj, Snoopy je zakon.. imam nekoliko plišanih Snoopya :D Odlično si napravila ovo!!

ana@carpe_diem kaže...

..ovo bi bila i moja najomiljenija poza, da mi krov nije visok...
odlična kreacija!

KatrinArt kaže...

Οι δημιουργίες σου είναι μαγευτικές!!! Φιλιά από την Ελλάδα!!!

Anonimno kaže...

AAAaaa ovo je odlično!!!!!
I ja imam Snoopy pidžamu :)

nail crazy kaže...

joj snoooooooopy <3

Tina kaže...

snoopy je zakon! imam ja salvetu na njega

Objavi komentar

Svakom ponaosob zahvaljujem na posjeti i komentaru!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...